13.07.2012 г.

Сърдечна благодарност


Скъпи приятели на Блог „Стара София“, 

Трогнат съм до дъното на душата си от вниманието, с което ме ощастливихте в този горещ юлски ден, когато навън камък се пукаше от прочутите юлски горещници, а вие млади и възрастни, здрави и болни, отблизо и далеч, се отзовахте на нашата покана, за да отпразнуваме заедно издаването на "Моят роден град София". Виктор нарече събитието „ГОЛЯМО“ и вие всички заедно го направихте такова. За мен беше огромна и много приятна изненада да посрещна толкова много приятели на този забележителен ден. 

Така, както аз изненадах близки и приятели с издаването й, така и вие, мили приятели, ни поднесохте най-големия подарък, да дойдете на представянето на тази книга, рожба на прекрасното сътрудничество със създателите на Блога, плод на вашите коментари и смелостта която ми вдъхнахте, за да стана автор на книга за любимата ни „стара София“. 

Най-сърдечно благодаря и на Столична градска библиотека, които приеха нашия празник като свой и създадоха прекрасни условия за осъществяването му. До нови срещи в Блога. Благодаря ви от все сърце.

Крикор Асланян








Всички предвидени бройки от книгата бяха изчерпани още в самото начало на представянето. Всички, които не успяха да се сдобият с книгата, отново ще имат тази възможност в понеделник от 18 часа на същото място. Крикор Асланян отново ще раздава автографи. :)